11 Proxectos activos en 2021
21 Convenios asinados de promoción de prezo de dominio
1608 Número de textos presentados ao certame de micro-relatos

PuntoGal e O Salto Galiza asinan un convenio de colaboración

Santiago de Compostela, 18 de outubro de 2021 I O presidente da Asociación PuntoGal, Manuel González González e a presidenta de O Salto Galiza, Clara Figueroa, asinaron un convenio de colaboración mediante o cal O Salto se compromete a dar cobertura ás actividades realizadas por PuntoGal para promover a utilización do dominio a través dos seus órganos de expresión.

Ver máis

PuntoGal patrocinará as escolas de fútbol gaélico

Santiago de Compostela, 19 de agosto de 2021.- A Federación Galega de Fútbol (FGF) en Santiago, situada no estadio municipal Vero Boquete de San Lázaro, acolleu este mediodía o acto de sinatura do acordo polo que PuntoGal se converte no patrocinador principal de Gaélico Escolas, o proxecto de formación deportiva de base da Asociación Galega de Fútbol Gaélico (AGFG).

Ver máis

Punto Gal renova o seu convenio con VINTE de colaboración coa sección Vinte na Rede

15 de xullo de 2021 – PuntoGal e a revista dixital VINTE, asociada ao xornal Praza.gal, renovan o convenio para a publicación da sección “VINTE na rede”, unha serie de reportaxes que de xeito periódico analizan a creación de contido en galego que podemos ver na web e nas redes sociais.