11 Proxectos activos en 2021
21 Convenios asinados de promoción de prezo de dominio
1608 Número de textos presentados ao certame de micro-relatos

PuntoGal patrocinará as escolas de fútbol gaélico

Santiago de Compostela, 19 de agosto de 2021.- A Federación Galega de Fútbol (FGF) en Santiago, situada no estadio municipal Vero Boquete de San Lázaro, acolleu este mediodía o acto de sinatura do acordo polo que PuntoGal se converte no patrocinador principal de Gaélico Escolas, o proxecto de formación deportiva de base da Asociación Galega de Fútbol Gaélico (AGFG).

Ver máis

Punto Gal renova o seu convenio con VINTE de colaboración coa sección Vinte na Rede

15 de xullo de 2021 – PuntoGal e a revista dixital VINTE, asociada ao xornal Praza.gal, renovan o convenio para a publicación da sección “VINTE na rede”, unha serie de reportaxes que de xeito periódico analizan a creación de contido en galego que podemos ver na web e nas redes sociais.

PuntoGal colabora por cuarto ano consecutivo coa FIRST LEGO League Galicia

26 de maio de 2021.- A sétima edición FIRST LEGO League Galicia (FLL Galicia) celébrase o vindeiro 29 de maio. Como en edicións anteriores, o dominio PuntoGal colaborará co evento. Este ano, debido á pandemia, o campionato será en liña e contará coa participación de máis de 250 mozos e mozas. Nesta edición competirán 35 equipos,.

Ver máis

PuntoGal e a revista Mazarelos asinan un convenio de colaboración

20 de maio de 2021 – O presidente da Asociación PuntoGal, Manuel González González e o representante de Mazarelos, Mateo Martínez Torres asinaron un convenio de colaboración mediante o cal Mazarelos se compromete a dar cobertura ás actividades realizadas por PuntoGal. Ademais, e grazas a este acordo poderán obter un dominio .gal a prezos reducidos.

Os premios Spin-Off PuntoGal lanzan a súa quinta edición

20 de maio de 2021 – O Dominio PuntoGal e o portal GCiencia veñen de convocar a quinta edición dos Premios Spin-Off PuntoGal, que recoñecen as iniciativas mais innovadoras xurdidas no ámbito das tres universidades públicas galegas. As interesadas en participar poderán presentar as súas candidaturas ata o próximo 15 de setembro.

Ver máis

PuntoGal asina un convenio de patrocinio co Museo do videoxogo de Galicia (MUVI)

9 de marzo de 2021 – O presidente da Asociación PuntoGal, Manuel González González e o representante da Fundación do Museo do videoxaogo, Galo Alberto Martínez Nieto, asinaron un convenio de patrocinio mediante o cal PuntoGal fai unha aportación económica para o funcionamento do MUVI e as actividades que desenvolve.