Esta é a listaxe de socios de PuntoGal. Para actualizar os  vosos datos ou formular calquera cuestión pódesnos escribir a info@dominio.gal . Se queres ser membro da Asociación PuntoGal e formas parte dunha entidade con personalidade xurídica e capacidade de obrar e traballas no fomento da lingua ecultura galega, descarga o formulario de adhesión nesta ligazón e sigue as indicacións que figuran nel.

A Nosa Casa de Galicia (París)

Agrupación de emigrantes que xurdiu en París en 1997 co fin de divulgar a cultura galega. O seu portal naceu ao abeiro do proxecto GaliciaAberta.

A Nosa Galiza de Xenebra (Suiza)

Establecido en Xenebra desde 1967, este centro cultural galego leva a cabo todo tipo de actividades: baile, bolillos, teatro, exposicións ou conferencias

A Peneira

Xornal galego de periodicidade quincenal que se centra especialmente nas comarcas do Condado, A Paradanta e no sur de Pontevedra.

AGAPI

Asociación constituída en 1994 que agrupa a case todas as empresas relevantes da produción audiovisual e multimedia de Galicia.

AGASOL

Agasol é unha asociación de empresas de software libre que quere promocionar un modelo de sociedade do coñecemento.

Agora País Llionés

Organización leonesa autónoma, asemblearia e participativa, constituída sobre sensibilidades de esquerda baseadas nuns obxectivos comúns.

AME

AME é unha organización xurdida para coordinar a acción empresarial dos medios escritos de información xeral que se expresan en lingua galega.

Amencer Asociación Xuvenil

Asociación xuvenil que leva traballando en Ourense desde 1987 no eido do tempo libre con nenas, adolescentes e mozas desa cidade.

Asociacion Cultural A Voz de Vilalba

Desde 2008, no blog desta asociación colaboran os fundadores da Voz de Vilalba, con información de novas locais, e referencias á primeira época en papel.

Asociación Cultural Arumes do Corgo

No seu blog, a Asociación Cultural Arumes do Corgo publica, desde o 2008, as actividades culturais e deportivas que organiza, os seus manifestos, etc.

Asociación da 3ª Idade Nevox

Asociación da terceira idade con actividades nos ámbitos cultural, social, sanitario e de lecer do Centro Veciñal e Cultural de Valladares, en Vigo.

Asociación de fillos de Galicia

Comunidade virtual para os usuarios da rede que teñen en común o feito de ser descendentes de emigrantes galegas. Un centro galego virtual en Internet.

Asociación de Mulleres Pedra Vella

A Asociación de Mulleres Pedra Vella, da Rede de axuda a mulleres maltratadas presta servizos sociais, sanitarios, formativos, xuridicos e laborais.

Asociación Ghandalf

A Asociación Ghandalf colabora na construción dunha sociedade do coñecemento con base no libre acceso no uso do software e da información.

Asociación O.R.A.L de Galicia

Entidade sen ánimo de lucro fundada en 1997 en Vigo por un grupo interesado na conservación das tradicións populares improvisadas de carácter oral.

Asociación Oral de Galicia

Asociación Paspallás

Escola  plural, aberta e participativa para a formación e preparación de educadoras e animadoras de actividades de lecer e ocupación do tempo libre.

Asociación Xuvenil Amencer

Asociación xuvenil que leva traballando en Ourense desde 1987 no eido do tempo libre con nenos/as, adolescentes e mozos/as desa cidade.

Asociación Xuvenil Avelaíña

Colectivo de mozos de A Golada que se dedica, principalmente, a dinamizar a zona con actividades lúdicas e culturais para xente nova.

Aula Castelao

Constituída  en Pontevedra en 1983, para a renovación temática e metodolóxica na Filosofía -con especial atención ao profesorado e a normalización da lingua.

Casa de Galicia en Gipuzkoa

Embaixada cultural que mostra Galicia na terra que acolleu a tantos galegos e mostra Gipuzkoa aos galegos de visita.

Centro Galego de Álava

Constituído en 1955 para manter vivo o patrimonio cultural e impulsar a simbiose con Vitoria e Álava e o sentimento galego.

Centro Galego de Zug

Desde 1990, aposta por divulgar a orixe e identidade, desenvolvendo actividades de divulgación da idiosincrasia, cultura e costumes galegas.

Centro Galicia de Buenos Aires

Naceu en 1979 coa consigna fundamental de unir a comunidade galega na Arxentina defendendo os valores e identidade de orixe.

Concello de Redondela

Concello pertencente á mancomunidade de Vigo, na provincia de Pontevedra, con 29.864 habitantes e unha extensión de 51,9 quilómetros cadrados.

Concello de Rianxo

Vila natal de Castelao e Rafael Dieste, está situada na comarca do Barbanza e conta con máis de 11.000 habitantes.

Consello da Avogacía Galega

Órgano superior da avogacía de Galicia, formado polos colexios da Coruña, Lugo, Ourense, Pontevedra, Ferrol, Santiago e Vigo.

Consello da Cultura

Con carácter de órgano asesor e consultivo, encárgase da defensa e promoción dos valores culturais do pobo galego.

Consello da Xuventude de Galicia

Entidade integrada por 22 asociacións xuveniles para articular unha política global para a xuventude con personalidade xurídica propia.

CRTVG

Ente público creado en 1984 co obxectivo de pór en funcionamiento, xestionar, e explotar os medios de comunicación públicos galegos.

Dinahosting S.L.

Empresa que proporciona servizos integrais de Internet: hosting, rexistro de dominios e servidores dedicados, desenvolvendo a súa propia tecnoloxía.

Edicións Espontáneas

Estudio de arquitectura e editorial especializada en arquitectura, transformación do territorio e mellora da calidade de vida.

Edicións Positivas

Editorial fundada en 1990 que publica narrativa, poesía e ensaio escrito en galego e portugués, así como traduccións a estas linguas.

Editorial Compostela SA

Grupo de comunicación compostelán que, ademais de outras iniciativas audiovisuais e editoriais, é a editora de ‘El correo gallego’.

Eixo Atlántico

Asociación transfronteiriza que integra as 34 principais cidades de Galicia e o Norte de Portugal, baixo os auspicios da Unión Europea.

Hostigal

Empresa proveedora de aloxamento web, rexistro de dominios, servidores adicados e outros servizos como asesoramento e deseño web.

Interdix Galicia

Empresa que administra galiciadigital.com e galiciadigital.net e  máis de 20 portais de contidos propios que abarcan os máis diversos temas.

ISOC

Representación da Internet Society en Galicia que actúa como representante nos organismos internacionais que administran a Internet globalmente

Museo do Pobo Galego

Creado en 1976 para investigar, conservar, divulgar, defender e promover a cultura galega e desenvolver un museo ao servizo destes obxectivos.

Nova Escola Galega

Asociación  de pais e profesores constituída en Santiago de Compostela que aposta pola renovación pedagóxica integral en Galicia.

Openhost S.L.

Empresa especializada no desenvolvemento de software a medida, consultoría e migracións a tecnoloxías abertas.

Ozono Multimedia

Empresa de novas tecnoloxías baseada no Milladoiro (Ames) que traballa en eidos como a programación, internet e sistemas informáticos.

Ponte…nas Ondas

Experiencia entre escolas galegas e portuguesas destacando a cultura común galego-portuguesa e os elementos culturais transfronteirizos.

Proxecto Trasno

Proxecto Trasno é unha comunidade de voluntarios para localizar software libre ao galego e adaptalo as necesidades dos galegofalantes.

Real Academia Galega

Academia da lingua galega concebida en 1906 para o fomento da súa cultura e para a codificación e estudo do seu idioma.

Rei Zentolo

Tenda considerada referencia galega en deseño de camisetas, que leva anos enxalzando nas súas creacións a cultura, arte e retranca galega.

Universidade da Coruña

Fundada en 1989, a Universidade da Coruña é unha universidade pública con campus nas cidades de A Coruña e Ferrol.

Universidade de Vigo

Fundada en 1990, a Universidade de Vigo é unha universidade pública con campus nas cidades de Vigo, Ourense e Pontevedra.

Xurimaru

Consultoría baseada no Milladoiro (Ames) que traballa en eidos como mercadotecnia, deseño, programación e xestión en redes sociais.

Outros socios

Se representas algunha delas, agradecémosche que nos escribas a oficina@dominio.gal.

Outros socios

• Asociación Cultural Ventiños da Ponte