Punto Gal renova o seu convenio con VINTE de colaboración coa sección Vinte na Rede

15 de xullo de 2021 – PuntoGal e a revista dixital VINTE, asociada ao xornal Praza.gal, renovan o convenio para a publicación da sección “VINTE na rede”, unha serie de reportaxes que de xeito periódico analizan a creación de contido en galego que podemos ver na web e nas redes sociais.

Os proxectos, prioritarios en PuntoGal

A colaboración en proxectos é un dos fíos conductores prioritarios na acción de PuntoGal. O dominio dedica unha parte importante do seu labor diario en colaborar ou difundir proxectos que entendemos relevantes para a lingua, a cultura ou a rede en Galicia. Xunto coa venda de dominios e a representación de Galicia diante das entidades que xestionan a rede, o programa corporativo de apoio a iniciativas do país forma parte do noso ADN.

Que é PuntoGal?

PuntoGal é a entidade xestora do dominio galego. Como rexistro, ten entre as súas funcións manter operativos todos os nomes rexistrados baixo o paraugas de .GAL cumprindo as distintas normativas internacionais de funcionamento da rede. Pero PuntoGal é moito máis que iso. Sobre todo, é a historia do éxito dun esforzo común de país. Un símbolo de que, traballando xuntos, podemos obter calquera cousa. Ninguén podía pensar que Galicia podería ter un dominio propio para identificarnos na rede e, sen embargo, formamos parte dese clube de forma oficial desde 2013.

Ver máis

PuntoGal lanza a súa nova web, centrada en poñer en valor os proxectos nos que colabora o dominio

PuntoGal lanza a súa nova web, asociacion.gal, na que pon en primeiro termo o seu programa corporativo de apoio a proxectos nos ámbitos da cultura, a lingua ou a tecnoloxía. A páxina salienta a historia do dominio desde que iniciou a súa andaina no ano 2006 ata hoxe, repasando os momentos máis importantes do proceso de obtención dun dominio propio para Galicia.